Katko jäsenen verkkoasioinnissa 31.5.2017 asti

Kevään aikana uudistetaan koko jäsenrekisterimme ja siihen liittyvät toiminnot.

 

Jäsenen kannalta tämä merkitsee muutoksia jäsenmaksujen maksamisessa sekä verkkoasioinnissa.

Jatkossa mm. sisäänkirjautuminen helpottuu ja jokaisella jäsenellä on vain yksi, omaan jäsennumeroon perustuva laskun viitenumero, joka ei muutu.

Uuteen järjestelmään siirtyminen aiheuttaa katkon kaikkiin kirjautumisen takana oleviin palveluihimme (Jäsenkirjautuminen, jäsensivusto ja Omat tiedot -osio). Käytännössä tämä merkitsee sitä, että katkoksen aikana esim. omien tietojen päivittäminen tai koulutuksiin ilmoittautuminen ei ole verkossa mahdollista.

Aiemmasta tiedosta poiketen jäsenen verkkoasioinnin viimeistelyä jatketaan 31.5. asti.

Kassan verkkoasiointi toimii normaalisti.

Lue täältä, miten katkon aikana ilmoittaudut koulutuksiin, pävität jäsentietosi tai miten tilaat viitenumerot jäsenmaksuihin.

Jäsenpalvelut toimivat koko ajan normaalisti, joten jos sinulla on jäsenasioihin kuten tietojesi päivityksiin tai jäsenmaksuihin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä Akavan Erityisalojen jäsensihteereihin.  Puhelin 0800 135 370 (numero on maksuton). Puhelinaika on arkisin klo 9 - 14.

Sähköposti: Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen


Liity Suren jäseneksi
Ota yhteyttä Sureen
Päivitä Sure jäsentietosi